MD4: Ull's Pasture

Started by The Golden Arrow, January 30, 2011, 01:50:40 PM

Previous topic - Next topic

Rotty

Quote from: Satorin on February 06, 2011, 08:35:49 PM
efter 20 skullee nog fungera för mig imorgon.

Det blir bra, jag loggar på vid 20:00. Du kommer säkert ta första poängen igen ändå så det kanske inte gjorde nåt att det DCade :)
// Rotty; in-game Ratstick

Satorin

Tror att admin måste starta om vår match i så fall.....

/Satorin

Satorin

Hej igen Rotty!

Jag kommer att sitta lite i ett budgetmöte under kvällen så tyvärr kommer nog klockan bli närmare 21.00 innan jag är hemma.
Jag skriver i detta forumet när jag vet mer exakt.

bodyschlompf

Quote from: Satorin on February 07, 2011, 04:54:57 PM
Hej igen Rotty!

Jag kommer att sitta lite i ett budgetmöte under kvällen så tyvärr kommer nog klockan bli närmare 21.00 innan jag är hemma.
Jag skriver i detta forumet när jag vet mer exakt.

Hm... Ok, jag ska se om jag kan tänja gränsen lite här. Vi behöver flytta fram matchdagen men om ingen hade tänkt att spela sin MD5 idag så spelar det ingen roll. En liten eftersläpning har vi iofs råd med kom jag precis på, Valahalla cup har ett slutspel också ju, så denna div har råd att släpa efter...

Rotty

Quote from: bodyschlompf on February 07, 2011, 05:02:36 PM
Quote from: Satorin on February 07, 2011, 04:54:57 PM
Hej igen Rotty!

Jag kommer att sitta lite i ett budgetmöte under kvällen så tyvärr kommer nog klockan bli närmare 21.00 innan jag är hemma.
Jag skriver i detta forumet när jag vet mer exakt.

Hm... Ok, jag ska se om jag kan tänja gränsen lite här. Vi behöver flytta fram matchdagen men om ingen hade tänkt att spela sin MD5 idag så spelar det ingen roll. En liten eftersläpning har vi iofs råd med kom jag precis på, Valahalla cup har ett slutspel också ju, så denna div har råd att släpa efter...

Säg till när/om du kan Sat så kör vi - bevakar forumet under kvällen.

Sorry Body, glömde bort att begära en reset på vår match, fick för mig att den inte reggades när det blev DC. Har aldrig fått det nån gång så man undrar om det har med patchen att göra.. hmm..
// Rotty; in-game Ratstick

Satorin

Äntligen hemma nu.....redo för en fight Rotty?

/Sat

Rotty

// Rotty; in-game Ratstick

Rotty

Nu är matchen klar - tack för gott motstånd Sat, grymt def spel.
// Rotty; in-game Ratstick