Framtiden

Started by Sneak, February 12, 2011, 06:18:01 PM

Previous topic - Next topic

Sneak


Hej allihopa, har inte varit aktiv på ett tag - och huj vad saker och ting ändrar sig. Synd att du hoppar av Body, men jag kan definitivt relatera till din situation.

I grund och botten är jag nyfiken, av helt själviska skäl på vad som händer nu: Jag börjar nämligen ana ett mönster här..

Som jag hävdat förut så tror jag att det enda som egentligen betyder någonting är stabilitet - någonting som den här ligan definitivt saknar, tyvärr. Så nu efter ännu en maktöverlämning, vad är planen inför framtiden? Finns det någon sådan? Jag är mest intresserad för att jag måste ta ett beslut om jag själv kommer vara aktiv i ligan i framtiden eller inte.

bodyschlompf

Mja, det är väl inga konstigheter egentligen: "Mr.B" tar över posten och vi har mest pratat om struktur å liga-appen hittills. Det blir troligtvis en rak serie utan krussiduller. Saker och ting kommer att fortsätta "som vanligt": Det är lätt att tro att Koordinatorn har stora möjligheter att styra seriens karaktär, men så är det inte har jag märkt. Så ett Koordinatorsbyte är inget att dra några växlar på. Titta snarare på antalet anmälda, generell aktivitet och sånt om du vill ha ett hum om ligans status, tycker jag. Så länge det åtminstone finns en liten ledning så är det grönt ljus. Iaf från ett organiseringsperspektiv.

Rotty

Heelo,

Jag har bara spelat i den här ligan i en säsong men jag tycker den verkar leva upp mer o mer med ett stadigt tillflöde av nya coacher.

Så länge det finns trevligt folk och coacher som vill handlägga divisionerna och godkänna matcher så lär väl ligan fortsätta? Sen är det ju synd att "fluffet" försvann. Det är förvisso inte livsviktigt men ett trevligt inslag IMHO.

Summa är att det är en växande liga och den enda (som jag vet) "svenska" ligan. Jag är mkt nöjd med hanteringen av forumet och folket här.  mina 5cent är att det är en regelrätt, bra liga i mindre storleksklass. Vilket jag personligen tycker är rätt trevligt :)
// Rotty; in-game Ratstick

bodyschlompf

Quote from: Rotty on February 13, 2011, 05:50:49 PM
Summa är att det är en växande liga och den enda (som jag vet) "svenska" ligan. Jag är mkt nöjd med hanteringen av forumet och folket här.  mina 5cent är att det är en regelrätt, bra liga i mindre storleksklass. Vilket jag personligen tycker är rätt trevligt :)

Yay!

krim_nielsen

er helt enig
selvom i snakker et underligt sprog  :D